Golfclub Cromstrijen Ladies Open 2024 - Landelijke finale Oma/Noma wedstrijd

Na een fantastische golfdag in september 2023 organiseert Golfclub Cromstrijen op vrijdag 27 september 2024 een wedstrijd ten bate van Het Vergeten Kind.

Voor deze wedstrijd zijn per club maximaal drie finalisten van de Oma/Noma clubwedstrijden van harte welkom, alsmede alle golfsters die Het Vergeten Kind een warm hart toedragen.

Programma:
- vanaf 9.30 uur koffie met iets lekkers
- 11.30 uur shotgun start, wedstrijdvorm individueel Stableford

Uiteraard is onze gezellige BaanBar weer geopend!
Na afloop drankjes en hapjes in het clubhuis.
Blijven eten kan ook (voor eigen rekening); bij de inschrijftafel zal een intekenlijst liggen.
Kosten voor deze gezellige dag: € 65,00. Leden van Golfclub Cromstrijen betalen € 35,00.
€ 15,00 hiervan is bestemd voor Het Vergeten Kind. Dit bedrag wordt bij eventuele afzegging niet gerestitueerd.
Na afloop is er een verloting of veiling ten bate van Het Vergeten Kind.

Inschrijving:
Je inschrijving is akkoord na overmaking van € 65,00 (of € 35,00 voor leden GCC) naar rekeningnummer NL96 ASNB 8831 8882 34 ten name van I. van Lubeek en/of M. Kooren, t.b.v. Het Vergeten Kind én na invullen van onderstaand formulier.

Handicart:
Een eventueel benodigde buggy graag zelf regelen bij Stichting Handicart, maar dit wel graag vermelden bij inschrijving in verband met de indeling.

Met een hartelijke groet,
Ingeborg van Lubeek, Mascha Ghering en Marlène de Vin

Finale Oma/Noma wedstrijd | Cromstrijen Ladies Open 2024

Naam *