NGF-registratie vrije golfer

Bij Golfclub Cromstrijen kunnen golfers die geen lid van de vereniging zijn, maar wel in het bezit zijn van minimaal baanpermissie, voor een bedrag van € 75,00 (inclusief voucher 18-holesbaan) per jaar een NGF-registratie aanvragen. Indien je een NGF registratie bij een andere vereniging of golforganisatie hebt, dan dien je je daar eerst uit te schrijven om een NGF pasje bij onze vereniging te kunnen krijgen. Onze vereniging behoudt zich het recht voor om, zonder opgave van redenen, een aanvraag niet in behandeling te nemen.

Na je inschrijving:

• melden wij je aan bij de Nederlandse Golf Federatie
  • kunt je je digitale NGF-pas downloaden in de Golf.nl app
  • ontvang je -na betaling van de factuur- een dagkaart voucher voor de 18-holesbaan
  • verzorgen wij je handicapregistratie*
  • kun je gratis gebruikmaken van alle oefenfaciliteiten van Golfclub Cromstrijen

WHS Handicapsysteem

De Nederlandse Golf Federatie (NGF) is verantwoordelijk voor het bepalen van het handicapbeleid in Nederland. De NGF heeft een speciale pagina samengesteld (golf.nl/whs) met een overzicht van alle informatie rondom het Wereld Handicap Systeem (WHS), het nieuwe handicapsysteem dat in 2021 in Nederland is ingevoerd.

NGF-registratie

Geboortedatum *
Aanhef *

Voornaam *