NGF-competitie

Starttijden

Klik hier voor het overzicht met starttijden bij Golfclub Cromstrijen. Contactgegevens van de captains kun je opvragen via competitie@golfclubcromstrijen.nl of receptie@golfclubcromstrijen.nl

Voorspelen

In de week voorafgaand aan de competitiewedstrijd kan van maandag t/m zaterdag worden voorgespeeld tegen het voorspeeltarief van € 50,00. Dit tarief geldt alleen op basis van wederkerigheid, anders wordt de gebruikelijke dagcontributie in rekening gebracht. Voorspelen met gesloten beurs is mogelijk, maar alleen op basis van wederkerigheid, dus voor teams van golfclubs die deze mogelijkheid ook bieden.
Het voorspeeltarief geldt alleen voor de zes spelers die daadwerkelijk aan de betreffende competitiewedstrijd zullen deelnemen. Voor het spelen van een oefenronde verzoeken wij de teamcaptains tijdig contact op te nemen met de receptie, tel. 0186 - 654455.

Horeca

Het clubhuis zal één uur voor de eerste starttijd geopend zijn. Afspraken voor lunches kun je met de captains van de ontvangende teams maken. Wij stellen voor om afspraken te maken op basis van wederkerigheid, zoals vaak gebruikelijk is tijdens de competitie. Na afloop van de wedstrijd is er mogelijkheid om te genieten van een 'competitie keuzemenu'. Wij verwijzen je hiervoor naar de website www.Hole19.nl. Afspraken hierover kun je op de ochtend van de competitiedag maken met de captain van het ontvangende team.

Attentie

Rijkswaterstaat voert ook in 2024 nog onderhoudswerkzaamheden uit aan de Heinenoordtunnel en aan de Haringvlietbrug.
Tijdens de competitie kan dit overlast geven voor met name de teams die in het weekeinde spelen, maar ook voor de teams die op donderdag en vrijdag competitie spelen. Raadpleeg voor vertrek daarom altijd de website van Rijkswaterstaat voor actuele informatie: www.rijkswaterstaat.nl.

Handige links

Wij wensen alle teams een fijne en sportieve competitie toe!