Boek direct lessen

Wanneer je les neemt op Golfschool Cromstrijen word je begeleid door onze PGA gecertificeerde golfprofessionals Paul Green en Michelle Wouters. Onze professionals geven les volgens het 9-stappenplan en kunnen, indien gewenst, ook speciale themalessen verzorgen. Voor groepen en bedrijven is het mogelijk om clinics op maat samen te stellen. Informeer bij het golfschoolsecretariaat naar de mogelijkheden! Je kunt privélessen of arrangementen via de eigen lesagenda van de pro's boeken. Zo behoud je altijd handig overzicht.

Paul Green

Michelle Wouters

Lesagenda Paul Green
Mobiel: 06-12 51 58 99
paulgreengolf@gmail.com
www.paulgreengolf.nl
Lesagenda Michelle Wouters
Mobiel: 06-51 98 07 46
mwoutersgolf@gmail.com

"Golf is my hobby and my sport and as it's also my job, it offers me the opportunity to help people to improve their golf game and that's my passion."

Paul is geboren in Melbourne (Australië) en begon met golf toen hij 15 jaar was. In 1985 werd Paul lid van de Australische P.G.A. en leerde hij de kneepjes van het vak op de Kingston Heath en YarraYarra golfclubs.

Gedurende 7 jaar speelde hij toernooien en gaf daarnaast les. In de periode van '92 - '94 was Paul een korte tijd in Nederland en gaf hij les op onze golfclub. Hij keerde terug naar Australië waar hij les gaf op de Pines Golfclub en Kingston Links Golfclub.

In 2001 kwam Paul definitief naar Nederland en na een periode op De Hooge Rotterdamsche geeft hij, sinds 2008, weer les bij Golfclub Cromstrijen.

Paul heeft de A.A.A. Australian PGA status en de A status van PGA Holland.

Haar passie voor golf begon nadat haar ouders rond 2000 lid werden van Golfclub Cromstrijen. Tot haar 16e speelde ze enthousiast golf én hockey, maar ze stopte met golf omdat deze sporten voor haar niet meer te combineren waren.

Op haar 20e heeft Michelle alsnog gekozen voor de golfsport en speelde ze enkele jaren competitie voor onze club. Later maakte ze de overstap naar het eerste team van Wouwse Plantage, waarmee ze in de hoofdklasse kon spelen.

In 2018 ging Michelle de PGA C-opleiding volgen en ze besloot hierna om van haar hobby haar beroep te maken. Inmiddels heeft ze ook de B-opleiding succesvol afgesloten.
Tijdens haar opleiding heeft ze op verschillende clubs stage gelopen om ervaring op te doen en haar kennis te verbreden. Ze heeft hierbij met verschillende professionals samengewerkt, onder andere Marjet van der Graaff - ooit ook begonnen bij Cromstrijen - van Wouwse Plantage en Wiebe Giesen van Hoge Kleij, tevens verbonden aan de PGA Holland opleiding als docent.
In 2022 heeft Michelle een jaar getraind en gespeeld om te kunnen deelnemen aan de kwalificatiewedstrijden voor de Europese Tour. Na deze mooie en leerzame ervaring kwam het besef dat lesgeven aan golfers meer voldoening geeft. Haar kennis van en passie voor de golfsport wil zij graag met anderen delen als pro bij Golfclub Cromstrijen.
In de komende jaren wil ze zich verder gaan ontwikkelen, onder andere door het volgen van de PGA A-opleiding. Bij haar lessen maakt Michelle onder andere gebruik van videoanalyse en TrackMan. Hierdoor krijg je een beter inzicht in je spel en een directe feedback van je golfswing.