Golfschool

Aan de Golfclub Cromstrijen is een fantastisch goede en effectieve Golfschool verbonden. Van totale beginner tot de vergevorderde golfer die z’n spel wil finetunen, onze pro’s helpen iedereen met hart en ziel.

Laten we het eerst hebben over de faciliteiten. Onze Golfschool beschikt over een verlichte en overdekte driving range. Dat betekent dat ook bij slecht weer en in de avond les wordt gegeven. Lessen volgen in het weekend, geen probleem. Biedt perspectieven toch! We hebben verder een oefenbunker, een putting green vlak voor het clubhuis en ook nog een chipping/putting green naast de driving range. Als je je baanpermissie van een van onze pro’s hebt gekregen kun je naar hartenlust oefenen op onze 9-holesbaan.

Dan de lessen. Als jij erover denkt om les te nemen, dan ben je bij de GCC Golfschool aan het juiste adres. Er wordt les gegeven door twee A pro’s. Zij hebben beiden een schat aan ervaring. Het online boeken van individuele lessen is een fluitje van een cent.

Ben je een gevorderde GCC golfer, dan geef je aan je pro aan wat je wilt leren. Zit je in een vreselijke golf dip, je pro trekt je weer op het droge. Wil je meer grip op je lange puts, oefen dat met je pro. Heb je meer behoefte aan les in de baan, dat kan geregeld worden. Er zijn prachtige aanbiedingen met winterlessen, zomerlessen, opfriscursussen en last but not least groepsreisjes naar zonnige oorden waarbij je van een van onze eigen pro’s les krijgt en daarnaast op schitterende banen speelt. Een geweldig lang weekend of nog wat langer weg en nog wat leren ook! Wat wil je nog meer?

Voor de beginnende golfer geldt het credo: zonder les geen golf voor jou. Simpelweg omdat je nergens de baan in mag zonder de basistechnieken en de veiligheidsregels in de baan te kennen. Geen enkele golfclub wil dat hun baan wordt omgeploegd door spelers die niet weten waar ze mee bezig zijn. En de veiligheidsregels zijn in ieders belang. Zo’n balletje kan heel hard aankomen en niemand wil een ongeluk veroorzaken. Dus leer je vanaf les één waar je moet staan als een ander een bal gaat slaan en wat je moet doen als je een afzwaaier produceert. Veiligheid voor alles dus.

Zou je golfen wel eens willen proberen zonder GCC lid te zijn, boek dan een proefles. Even kijken of je het leuk vindt. Een beter inzicht krijg je door bij ons deel te nemen aan een Golfstart cursus van zes lessen in een groepje beginners. Leuk en gezellig om met andere beginners te starten in een echt ontspannen sfeertje. Doe je domme dingen, dan is het lachen geblazen. Maar die eerste keer dat je bal door de lucht vliegt en nog recht ook: dat smaakt naar meer. Of als je een lange put maakt. Dan kun je best trots zijn op jezelf! Nog geen clubs, je kunt die van ons lenen. Smaakt het naar meer, of weet je het al en wil je Golfstart overslaan, word dan lid van onze eigen Golfschool. Twee jaar lang in een kleine groep veel lessen volgen en daarnaast spelen op onze 9-holesbaan tegen een super aantrekkelijk tarief. Een mooier aanbod is er eigenlijk niet. Want als lid van de Golfschool kun je bij ons ook nog gratis het NGF regelexamen doen en meedoen met speciaal voor de Golfschool georganiseerde gezelligheidswedstrijden. Je kunt zelfs meedoen met enkele GCC clubwedstrijden op de 18-holesbaan om alvast het clubleven te ervaren. Met baanbar!
Kortom, golfen bij onze Golfschool staat voor het leren van een uitdagende sport, bewegen in de buitenlucht, genieten van de natuur, ontspannen wanneer je op een mooie zomeravond nog even een drankje op ons terras pakt en heel veel gezelligheid. Golfen is voor alle leeftijden en voor iedereen!