Faciliteiten

FACILITEITEN GOLFCLUB CROMSTRIJEN

Golfclub Cromstrijen beschikt over een prachtig clubhuis met een restaurant waarvan het terras uitzicht biedt op verschillende holes.
Er zijn dames- en herenkleedkamers, uitgerust met douches en kleine lockers voor waardevolle spullen, en er is een aparte, verwarmde ruimte met lockers.

Er is een moderne drivingrange, een oefenbunker en een aantal oefengreens. Op afspraak wordt les gegeven door professionals.
De Golfschool met onze pro's is gevestigd in de drivingrange en het receptiegebouw.

Golfclub Cromstrijen werkt niet met starttijden, maar met een caddiemaster & digitale ballenspiraal, waardoor er speelgarantie is voor leden en gastspelers, maar check vooraf altijd de baankalender

Voor leden van de Stichting Handicart zijn 16 buggy's beschikbaar.

Alles bij elkaar biedt Golfclub Cromstrijen de complete golfervaring voor iedere golfer!