Jeugdlessen

Onze Golfschool biedt speciale jeugdlespakketten aan, waarbij er gedurende het gehele jaar bijna wekelijks groepslessen worden gegeven. Er is een maximaal aantal deelnemers per les, zodat de persoonlijke aandacht gewaarborgd blijft.

Het jaarprogramma is onderverdeeld in 4 blokken van 8 uur les en de lessen omvatten alle aspecten van het golfspel: techniek, theorie, etiquette en praktijk in de baan. Uiteraard staat plezier in het golfspel altijd voorop.

Het leuke van golf is dat kinderen uiteindelijk met hun vriendjes en vriendinnetjes, maar ook met de familie, de baan in kunnen. Kinderen zijn altijd welkom voor een gratis proefles, zodat ze zelf kunnen ervaren hoe leuk golfen is.

Buiten de lessen om worden er diverse activiteiten georganiseerd door de jeugdcommissie, zoals (fun) wedstrijdjes, uitwisseling met andere banen in de regio, dagje Dutch Open, vrienden/vriendinnendag en nog veel meer. Tijdens al deze activiteiten wordt er rekening gehouden met leeftijd en niveau, zodat het voor alle deelnemers leuk en uitdagend is.

Naast al deze activiteiten neemt Golfclub Cromstrijen ook deel aan de NGF-jeugdcompetitie met een 18-holesteam en 9-holesteam (Par3 competitie).
Het definitieve lesrooster kun je hier vinden:
Lesrooster 1e kwartaal 2024
Lesrooster 2e kwartaal 2024

Aanmelden voor de lessen kan via golfschool@golfclubcromstrijen.nl.

TARIEVEN

PAKKET 1
  • 8 uur les per kwartaal
  • na behalen baanpermissie, onbeperkt gebruik van de 9-holesbaan
  • opwaardering ballenkaart met 200 ballen (driving range) per maand*
  • Kosten:  € 120,= per kwartaal
PAKKET 2  (voor jeugdspelers die al lid zijn van de baan)
  • 8 uur les per kwartaal
  • opwaardering ballenkaart met 200 ballen (driving range) per maand*
  • Kosten:  € 90,= per kwartaal

KINDERCLINIC / VERJAARDAGSFEESTJE

Naast gewone lessen bieden we ook mooie pakketten voor een kinderclinic of verjaardagsfeestje. Ideaal om sportief en lekker buiten bezig te zijn. Door middel van het spel- en wedstrijdelement is dit gegarandeerd FUN voor kids!
Onze golfpro's beschikken over speciale kortere en lichtere jeugd golfclubs, aangepast naar leeftijd en lengte.

Aarzel niet om contact op te nemen met ons secretariaat (info@golfclubcromstrijen.nl) voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen. Wij informeren je graag verder.

* niet gebruikte ballen vervallen en kunnen niet worden meegenomen naar de opvolgende maand