Leskalender Golfschool

Het schema van de golfschoollessen kunt u vinden via de onderstaande leskalender voor de Golfschool. Elke lesgroep heeft een vaste dag en tijdstip. Indeling vindt plaats op basis van opgegeven voorkeur en beschikbare plaatsen. Het maximum aantal deelnemers per les is 8 personen. Indien er geen beschikbaarheid is in de gewenste groep wordt gekeken naar alternatieve mogelijkheden.

Les annuleren & inhalen

Lessen dienen 24 uur van tevoren geannuleerd te worden. Het is alleen mogelijk om een les in te halen in dezelfde week bij een andere groep, mits de groepsgrootte het toelaat. Vanaf 1 januari 2023 kan er slechts 1 keer per kwartaal een les geruild worden.

LESKALENDER VOOR DE GOLFSCHOOL:

Leskalender Golfschool 1e kwartaal 2024
Leskalender Golfschool 2e kwartaal 2024

Het eerstvolgende regelexamen is op zondag 21 april 2024 van 12.00 - 13.00 uur (meer informatie onder het kopje Regelexamen)

De jeugdlessen zijn ook weer begonnen! Het definitieve lesrooster kun je hier vinden:
Leskalender jeugd Golfschool 1e kwartaal 2024
Leskalender jeugd Golfschool 2e kwartaal 2024
Aanmelden kan nog via golfschool@golfclubcromstrijen.nl. Zie voor meer informatie over de pakketten en prijzen voor leden en niet-leden de speciale pagina op deze site.

Onderstaande evenementen zijn onderdeel van de golfschool.

Funmiddagen:
  • Zondag 21 april 2024
  • Zondag 26 mei 2024
  • Zondag 7 juli 2024
  • Zondag 15 september.     Aanvang funmiddagen 15.15 uur en graag aanwezig tussen 14.00-14.30 uur.
Zomerinstuif:
  • Iedere woensdag start 8 mei vanaf 18.00 uur op de 9-holes baan voor golfschoolleden met baanpermissie.
Einde zomer wedstrijd:
  • Zaterdag 21 september op de 18-holes baan (voor golfschool leden met HCP)