Handleidingen

Wijzigen wachtwoord / e-mailadres

Uitleg Dashboard

Inschrijven wedstrijden:

• Klik op de knop “Inschrijven wedstrijden”.
  • Selecteer de juiste datum en wedstrijd.
  • Klik op “Inschrijven”.
  • Je bent nu ingeschreven voor de wedstrijd en krijgt daarvan een automatische bevestiging per e-mail.
  • Een paar dagen voor de wedstrijd krijg je van de wedstrijdleiding een mail met de startlijst, waarop de flightindeling te zien is.

Uitschrijven wedstrijden:

• Klik op de knop “Dashboard proware”.
  • Selecteer de wedstrijd.
  • Klik op “Uitschrijven”.
  • Je bent nu uitgeschreven voor de wedstrijd en krijgt daarvan een automatische bevestiging per e-mail.

Digitale ballenspiraal

• De digitale ballenspiraal is een systeem waarbij spelers de eerst beschikbare vrije starttijd krijgen toegewezen.
  • Op het moment dat alle medespelers aanwezig zijn kun je je complete flight aanmelden op de kiosk in het clubhuis of in het receptiegebouw.
  • Via de stappen op de afbeelding kun je je flight aanmaken.
  • Indien er geen wachtende flights voor je zijn, krijg je de eerstvolgende beschikbare starttijd.
  • Wil je graag later starten, dan maak je op een later tijdstip je flight op de kiosk aan!
  • Op het scherm naast de kiosk kun je de wachtende flights en beschikbare starttijden zien.
  • Op de website kun je thuis al kijken wat de eerstkomende beschikbare starttijd is.

(Klik op de afbeelding om te vergroten)

Wijzigen wachtwoord / e-mailadres:

• Klik op de knop “Wijzigen wachtwoord / e-mailadres”.
  • Je komt bij je profiel in Proware.
  • Selecteer de tab "Wijzig uw wachtwoord / e-mailadres".
  • Wijzig wachtwoord, herhaal, en/of wijzig e-mailadres.
  • Opslaan.