Lidmaatschap 27-holesspeelrecht

Met het 27-holeslidmaatschap kunt u onbeperkt spelen op beiden banen. Jaarlijks betaalt u contributie, NGF-bijdrage en een horecabijdrage. De horecabijdrage wordt als tegoed op uw naam in de kassa van het restaurant geboekt en dient binnen twee jaar te worden verbruikt.

Lidmaatschap 27-holesspeelrecht - voordelen

• Onbeperkt gebruik 9- en 18-holesbaan en oefenfaciliteiten
  • Deelname aan wedstrijden op de 9- en 18-holesbaan
  • Op 11 golfbanen van de hospitalitychain spelen tegen introductietarief
  • Contributie mag per maandelijkse incasso worden voldaan

Voorwaarden en tarieven 2024

• Categorie leden: 27 jaar en ouder
  • Contributie per jaar: € 1.435,00*
  • Contributie per maand:  € 125,00*
  • NGF-bijdrage: € 24,50
  • Horecabijdrage: € 75,00
* Bij maandelijkse betaling: 1e maand is inclusief NGF- en horecabijdrage (respectievelijk
€ 24,50 en € 75,00). Het maandtarief wordt aangepast naar gelang de maand waarin het lidmaatschap wordt aangegaan. Vanaf 1 juli wordt het volledige resterende bedrag in rekening gebracht. Het betreft een jaarcontributie en geen maandabonnement.

Twilight lidmaatschap met 27-holesspeelrecht

Heeft u minder tijd om overdag te spelen, dan is het twilight lidmaatschap het beste alternatief. Tijdens de zomertijd kunt u spelen vanaf 16.00 uur en in de wintertijd kunt u spelen vanaf 13.00 uur.

Lidmaatschap 27-holes twilight speelrecht - voordelen

• Onbeperkt gebruik oefenfaciliteiten
  • Spelen op de 9- en 18-holes baan tijdens het zomerseizoen na 16.00 uur en in het winterseizoen na 13.00 uur.
  • Deelname aan wedstrijden op de 9- en 18-holesbaan (mits deze vallen binnen de Twilight tijden)
  • Op 11 golfbanen van hospitalitychain spelen tegen het introductietarief
  • Contributie mag per maandelijkse incasso worden voldaan

Voorwaarden en tarieven 2024

• Categorie leden: 27 jaar en ouder
  • Contributie per jaar: € 900,00*
  • Contributie per maand: € 80,00*
  • NGF-bijdrage: € 24,50
  • Horecabijdrage: € 75,00
*  Bij maandelijkse betaling: 1e maand is inclusief NGF- en horecabijdrage (respectievelijk
€ 24,50 en € 75,00). Het maandtarief wordt aangepast naar gelang de maand waarin het lidmaatschap wordt aangegaan. Het betreft een jaarcontributie en geen maandabonnement.
* Bovenstaande tarieven zijn gebaseerd op nieuwe leden 2024.

Lid worden

Het inschrijfformulier kunt u hier downloaden om uit te printen maar is ook verkrijgbaar bij het secretariaat en wordt desgewenst naar uw huisadres of per e-mail gestuurd. Mocht u nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen! Het secretariaat is bereikbaar via telefoonnummer 0186 - 65 44 55 of via e-mail: info@golfclubcromstrijen.nl
Lidmaatschap 27-holesspeelrecht