Golfschool BOGEY pakket

BOGEY pakket vanaf € 78,00 per maand*

• ​​36 uur groepslessen & onbeperkt gebruik oefenfaciliteiten
  • Onbeperkt spelen 9-holesbaan na behalen baanpermissie
  • Deelname aan georganiseerde wedstrijden na behalen baanpermissie
  • Betaling per maandelijkse incasso
  • Handicap 54 halen

BOGEY Jaar 1

36 uur groepslessen. Onbeperkt gebruik van de oefenfaciliteiten en voorbereiding voor het regelexamen en de baanpermissie. Indien de baanpermissie is behaald mag er ook onbeperkt gespeeld worden op de 9-holesbaan.

BOGEY Jaar 2 én PAR jaar 1

Het tweede jaar gaat over in het PAR-programma: 24 uur groepslessen, vrij gebruik van de oefenfaciliteiten en onbeperkt zelf oefenen op de 9-holesbaan. Er wordt in dit programma meer accent gelegd op verbetering van het golfspel en het behalen van een handicap of het verbeteren van de handicap.

Tarieven voor BOGEY pakket

• Start iedere maand  € 78,00 per maand voor minimaal 12 maanden; € 936,00 totaal
  • Eén proefmaand (2 lessen) voor € 35,00 - ervaar zelf hoe leuk het is!

Inschrijfformulier

Inschrijfformulier downloaden

Voorwaarden

• Tarieven zijn gebaseerd op dit jaar; nieuwe contributietarieven worden in het najaar tijdens de algemene vergadering bepaald.
  • Beginners: 1e jaar BOGEY 2e jaar PAR. (stopzetten voor 2e jaar mogelijk)
  • Gevorderden - minimal Hcp 54: 1e en 2e jaar PAR. (stopzetten voor 2e jaar mogelijk)
  • Beëindiging van het lidmaatschap is mogelijk vóór 1 december van hetzelfde kalenderjaar
  • Lidmaatschappen worden voor een termijn van minimaal 12 maanden aangegaan. De contributie kan bij aanvang in zijn geheel worden overgemaakt of per maandelijkse incasso.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de golfschool via golfschool@golfclubcromstrijen.nl. Bellen kan ook: 0186 – 65 44 55

Golfschool BOGEY pakket