Fitting sessie Ping

Op zoek naar op maat gemaakte golfclubs van PING? Tijdens een persoonlijke fitting afspraak krijg jij het juiste advies!
Een goede fitting begint met een persoonlijk gesprek waarin jouw individuele spelerswensen worden doorgenomen. Meer lengte is een veelgehoorde wens, maar wellicht nog belangrijker is ‘minder spreiding’ links en rechts. Met iedere golfclub kun je een goede bal slaan. Maar welke club slaat het makkelijkst? Dat gaan wij uitzoeken!

Waar kijken we naar tijdens een fitting sessie:
- Jouw techniek
- Je fysieke mogelijkheden
- Lengte en flexibiliteit van de shaft
- Dikte van de grip
- Samenstelling van jouw persoonlijke golfset
Tijdens een fitting worden metingen gedaan met behulp van TrackMan; hiermee worden extra gegevens verzameld en kan een vergelijking tussen resultaten van het slaan met de verschillende clubs gemaakt worden.

Een nieuwe club of set is een investering. Daarom is het mogelijk om naast een fitting sessie op de driving range nieuwe club(s) in de baan te testen. Op deze manier krijg je extra bevestiging van de clubkeuze.

Na de fitting krijg je een overzicht en een passende offerte toegestuurd.

Bij akkoord worden de golfclubs besteld. De clubs worden in de fabriek gemaakt naar aanleiding van de persoonlijke specificaties en wensen van de speler.

De totale kosten voor een fitting bedragen € 65,- voor 55 minuten (deze kosten vervallen bij aanschaf).

Naast clubs worden nu ook golftassen en kleding van het merk PING verkocht op Golfclub Cromstrijen.
Voor meer informatie of het maken van een afspraak kun je contact op nemen met Michelle Wouters. Dit kan telefonisch 06-51980746 of door te mailen naar mwoutersgolf@gmail.com.