Golfclinics

Algemene informatie

Een golfclinic is de perfecte combinatie van sportiviteit en gezelligheid. Onder leiding van onze enthousiaste PGA golfprofessionals kun je kennismaken met de grondbeginselen van de golfsport. De golfclinic kan geheel naar jouw wens ingevuld worden. Zo kunnen gevorderde spelers bijvoorbeeld gaan werken aan hun techniek in de golfbaan of ze spelen een wedstrijd. We kunnen in samenwerking met het restaurant in ons clubhuis een lunch, borrel en/of diner verzorgen.
Hieronder een korte impressie van de verschillende golfclinics.

Golfclinic 1 uur

De deelnemers kunnen kennismaken met het golfspel op de driving range en putting green. Als beginner worden de eerste waardevolle stappen van de golfsport geleerd in twee onderdelen: putten en de lange slag. De gevorderde golfers worden geholpen hun techniek te verbeteren. Alles is inclusief materiaal, ballen en demonstratie van de golfprofessional.

Golfclinic 2 uur

De deelnemers kunnen kennismaken met het golfspel op de driving range en putting green. Als beginner worden de eerste waardevolle stappen van de golfsport geleerd in drie onderdelen: putten, chippen en de lange slag. De gevorderde golfers worden geholpen hun techniek te verbeteren. Alles is inclusief materiaal, ballen en demonstratie van de golfprofessional.

Golfclinic 4 uur

Deze golfclinic wordt ten opzichte van de 2 uur durende golfclinic met 2 uur baanles uitgebreid. Onder begeleiding van de golfprofessional speel je een aantal holes op de 9-holesbaan. Dit is een uitstekende manier om in de praktijk toe te passen wat er geleerd is. Ter afsluiting is er een wedstrijdje met aansluitende prijsuitreiking.

Tarieven

De golfclinictarieven worden berekend aan de hand van het uurtarief van de golfprofessional. Per uur komt dit neer op € 163,50 (incl. 9% btw), inclusief alle benodigde materialen. Er geldt een maximum van 12 deelnemers per golfprofessional.

Bij een golfclinic van 3 en 4 uur wordt boven het uurtarief € 10,00 p.p. gerekend voor het reserveren van de golfbaan.

Meer informatie

Kijk bij de golflessen voor meerdere vormen van clinics of neem contact op met één van onze golfprofessionals.